

Vår applikation för Resa & Utlägg är en viktig del av vårt lönesystem och är skapad för att göra livet enklare för såväl medarbetare, som chefer och löneavdelningen. Med några få enkla steg registreras resor och utlägg av medarbetaren för att sen skickas in för godkännande av chef – säkert och snabbt.

Med Resa & Utlägg får du en tydlig överblick över pågående ärenden. Du kan enkelt skapa nya och/eller hantera befintliga ärenden genom bl.a. attestflöden. Vår lösning hanterar enkelt såväl inrikes- som utrikesresor, traktamenten och ersättningar för boende och mat, allt enligt gällande regelverk och de bestämmelser som finns i er organisation. Vi validerar också automatiskt resor så att inga överlapp kan ske.
Funktioner som utlägg i form av t.ex. representation och milersättning är självklart inkluderade i HRM:s lösning. Ersättning beräknas automatiskt enligt gällande regler. Kvitton för utlägg kan fotograferas eller scannas och tolkas direkt i lösningen där moms beräknas automatiskt baserat på vald utläggstyp.


Direktintegration
Genom vår lösning med Eurocard-företagskort kan ni hantera köpen direkt när de sker. Transaktionen kommer i realtid in i Resa & Utlägg för hanteringen.